Συχνές ερωτήσεις

Παρακάτω θα βρεις μερικές από τις ερωτήσεις που πιστεύουμε ότι μπορεί να έχεις. Εάν δεν βρεις την απάντηση που ψάχνεις, παρακαλούμε γράψε την ερώτησή σου στο support@bapacho.gr. Θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε!


Το Bapacho είναι μια διεθνής ψηφιακή πλατφόρμα για online παραγγελίες, που σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις φρέσκο ψωμί, σνακ και γλυκά από αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία της περιοχής σου. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα στη σελίδα <Σχετικά με εμάς>.

Πώς παραγγέλνω;
Μπορείς πολύ εύκολα να παραγγείλεις στο Bapacho. Βάζοντας τη διεύθυνσή σου, θα βρεις τα πλησιέστερα αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία της περιοχής σου. Βρες το αγαπημένο σου κατάστημα, επίλεξε τα προϊόντα που επιθυμείς, πλήρωσε online και παρέλαβε την παραγγελία σου μέσω delivery ή απευθείας από το κατάστημα.

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;
Είναι δική σου επιλογή. Αν έχεις λογαριασμό, έχεις εύκολη πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, ενώ επίσης μπορείς να αποθηκεύσεις τα αγαπημένα σου καταστήματα.

Τι είδους καταστήματα βρίσκονται στο Bapacho;
Τα καταστήματα που είναι online στο Bapacho είναι αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία, σοκολατερί και gelateries, που συνεργάζονται με την Sefco Zeelandia. Η Sefco Zeelandia είναι μια διεθνής εταιρεία παραγωγής πρώτων υλών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και παγωτού. Ωστόσο, το Bapacho είναι ανοιχτό προς όλα τα αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία και σοκολατερί, γι 'αυτό ενθαρρύνουμε ιδιαίτερα ακόμα και όσους δεν συνεργάζονται με τη Sefco Zeelandia να κάνουν εγγραφή!

Τι είδους πληροφορίες μπορώ να βρω στο προφίλ ενός καταστήματος;
Το κάθε κατάστημα στο Bapacho φτιάχνει το δικό του προφίλ. Ανεβάζει τις δικές του φωτογραφίες και τις πληροφορίες προϊόντος και συμπληρώνει λεπτομέρειες, όπως ώρες λειτουργίας, επιλογές παράδοσης ή παραλαβής. Εμείς τους προσφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερη υποστήριξη.

Πρέπει να έχω κάτι μαζί μου στο κατάστημα για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Παρακαλούμε να έχεις μαζί σου την επιβεβαίωση της παραγγελίας, είτε εκτυπωμένη είτε στο κινητό σου.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Προς το παρόν δεν είναι δυνατό να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου. Η πλατφόρμα μας αναπτύσσεται συνεχώς, οπότε αυτές οι λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες πολύ σύντομα. Σε αυτό το στάδιο, μπορείς να τηλεφωνήσεις απευθείας ή να στείλεις email στο κατάστημα για να να αλλάξεις ή να ακυρώσεις την παραγγελία σου.

Πώς μπορώ να πληρώσω;
Στο Bapacho προσφέρουμε ποικίλους τρόπους πληρωμής, ωστόσο το κάθε κατάστημα επιλέγει ποιες επιλογές επιθυμεί να προσφέρει. Για τα καταστήματα που προσφέρουν ηλεκτρονική πληρωμή, η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω ενός εξωτερικού και αξιόπιστου παρόχου υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών με τον οποίο συνεργαζόμαστε. Στις λεπτομέρειες του κάθε καταστήματος μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές πληρωμής.

Σε ποιον πληρώνω;
Πληρώνεις απευθείας στο κατάστημα που έκανες την παραγγελία σου.

Πώς μπορώ να λάβω απόδειξη πληρωμής;
Μετά την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής παραγγελίας, θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης με την επισκόπηση της παραγγελίας (παρακαλούμε έλεγξε επίσης τον φάκελο ανεπιθύμητων μηνυμάτων). Εάν έχεις δημιουργήσει λογαριασμό στο Bapacho, θα βρεις μια επισκόπηση των παραγγελιών σου στο λογαριασμό σου, καθώς και τις αποδείξεις σου σε μορφή PDF. Για συγκεκριμένα αιτήματα σχετικά με ένα τιμολόγιο, παρακαλούμε επικοινώνησε απευθείας με το κατάστημα.

Ποια είναι η ελάχιστη παραγγελία για ττους φούρνους;
Κάθε κατάστημα μπορεί να ορίσει την ελάχιστη παραγγελία που επιθυμεί. Αυτή η πληροφορία φαίνεται στο προφίλ του καταστήματος. Συνήθως, η ελάχιστη παραγγελία ορίζεται για το delivery. Η ελάχιστη παραγγελία για όλη την πλατφόρμα του Bapacho είναι €0.50.

Χρησιμοποιούμε cookies για να έχεις καλύτερη εμπειρία στο Bapacho. Διάβασε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες πληροφορίες.